Merkenbouwer
Sinds de succesvolle introductie van Kleiner Feigling in 1995 houden wij ons op pionierende wijze bezig met het introduceren van merken voor de Nederlandse markt.
Op het gebied van wijn, spirits en club & partydrinks zijn wij altijd op zoek naar kwalitatief onderscheidende producten. Daarmee kunnen onze afnemers het verschil maken en zich profileren ten opzichte van de concurrentie.
Onderscheidend vermogen
Voor de horecaondernemer, slijterij of speciaalzaak is het werken met producten die beschikken over onderscheidend vermogen van groot belang.
Met mooie merken én goede service kan een horecazaak of slijterij zich net even anders in de markt zetten dan de concurrentie. Wij vinden dat de kwaliteit én het verhaal achter het product daarbij doorslaggevend is.
Vakmanschap
Waar de ‘big global brands’ vooral het merk proberen te koppelen aan een ‘lifestyle’, geloven wij in vakmanschap, pure verhalen en toegevoegde waarde.
Wij focussen ons op merken met een ‘heritage’. Oftewel merken die de consument bijna kan voelen, distilleerderijen en wijnhuizen die bezocht kunnen worden.
Kwaliteit
Maar bovenal focussen wij ons op merken waarbij de kwaliteit buiten kijf staat. Daarbij verlenen wij service die aansluit bij deze merken. Denk bijvoorbeeld aan proeverijen en educatie.
Ons aanbod
Wat kunnen wij betekenen binnen uw branche
Ask away!
Wilt u meer informatie of heeft u een vraag?
Neem gerust contact op met ons.
Onze medewerkers staan klaar voor u.
Festivals & Beurzen
Horecava 2025
Van 13 tot en met 16 januari 2025 opent de RAI Amsterdam haar deuren voor de Horecava, het grootste evenement voor professionals in de foodservice-industrie. Natuurlijk is De Monnik Dranken ook aanwezig op deze jaarlijks terugkerende beurs trekt de Horecava duizenden bezoekers uit binnen- en buitenland, die op zoek zijn naar de nieuwste trends, producten en innovaties in de horeca.