Sponsoravond van de Boeskool is Lös bij Grolsch
Voorafgaand aan de 51ste editie van de Boeskool is Lös, organiseerde het bestuur dit jaar een sponsoravond voor de âVrienden van de Boeskoolâ bij Grolsch. Deze avond vond plaats op maandag 12 juni 2023.
Welkom op de brouwerij
Lisette de Jongh, Accountmanager Horeca bij Grolsch, heette als eerste de gasten van harte welkom op de brouwerij in Enschede. Daarna kreeg Hans Olde Monnikhof, directeur De Monnik Dranken, het woord. Hans benadrukte de al jarenlange en zeer prettige samenwerking tussen De Boeskool is Lös, Grolsch en De Monnik Dranken. Op deze avond is er dan ook weer een nieuwe 5-jarige overeenkomst getekend en daar hebben we uiteraard met zân allen op geproost.
Na Hans, nam Rob van der Aa, voorzitter van de Boeskool is Lös het woord over. Samen met Bart Coopman hebben ze een mooie aftermovie laten zien van het jubileumjaar. Hans Dingeldein heeft naderhand de nieuwe invulling qua artiesten aan ons gepresenteerd.
Rondleiding
Toen de presentaties afgelopen waren, is de nieuwe overeenkomst ondertekend en hebben we met zân allen een rondleiding gehad in deze mooie brouwerij. Na deze wandeling kon er uiteraard geproefd worden en dat hebben we dan ook volop gedaan in combinatie met wat lekkere hapjes.
Geslaagde avond
Het was weer een hele geslaagde avond en we willen nogmaals het bestuur van de Boeskool is Lös bedanken voor het vertrouwen en de prettige samenwerking.
Alle gasten kregen nog een mooi Grolsch glas mee naar huis. Van De Monnik Dranken waren naast Hans Olde Monnikhof ook Bastian Nijhuis en René Seiger aanwezig op deze avond.
Boeskool is Lös
Tot slot; dit mooie zomerevenement wordt dit jaar gehouden van dinsdag 22 t/m zondag 27 augustus 2023.
Onze duurzame initiatieven
De Monnik Dranken is zich bewust van de impact die het als drankengroothandel heeft op mens en omgeving. Het is belangrijk dat we de aarde niet uitputten en ook voor toekomstige generaties een leefbare planeet achterlaten.
Buitenlandse partners
Onder onze buitenlandse partners is een groot aantal bedrijven zich zeer bewust van de invloed die zij hebben op de leefomgeving. Zij doen er alles aan om de ecologische footprint zo klein mogelijk te houden.
Lees meer over de initiatieven van onze buitenlandse partners
Lokale initiatieven
De Monnik Dranken is actief betrokken bij een aantal (educatieve) lokale maatschappelijke initiatieven. Denk daarbij aan OT&L, IKBINDR en de jaarlijks terugkerende Truck Run. Daarnaast staat veiligheid, ontwikkeling en educatie van onze medewerkers centraal in ons personeelsbeleid.
Wat doen wij?
De drie kernactiviteiten van De Monnik Dranken
Groothandel
Met een omvangrijk portfolio van meer dan 9600 artikelen, voorzien wij diverse klanten in heel Nederland van wijn, gedistilleerd, frisdrank, bier en overige aanverwante drankartikelen.
Merkenbouwer
Het onderscheidend vermogen en de kwaliteit van het product maken het verschil. Wij geloven in merken met een verhaal, oftewel een ââheritageââ.
Importeur
Wij importeren wijnen en sterke dranken uit diverse landen en continenten. Deze merken vercommercialiseren wij op de Nederlandse markt.